torsdag, juli 17, 2008

Hej!

Ja, det händer inte så mycket här just nu...
... men vi har inte gjort så mycket heller.
Dagarna går och vi väntar på lilla bebisen!

I dag var vi på sös igen för att se om det är aktuellt med en igångsättning.
De tyckte att vi skulle vänta över helgen och om allt går som det skall ska jag sättas igång på måndag den 21 juli. Jag skall ringa in och om det skulle vara fullt på bb, kanske de flyttar mig till tisdagen. Iiii.. Känns overkligt!

Saker kan ju faktiskt hända redan nu! Vill det sig kan hon ju komma redan nu till helgen.
Ja, det är väntans tider nu... o jag vill bara få det här gjort!

Som ni ev. också sett så har jag tagit bort den andra sidan med att "följa graviditeten".. jag skriver här i stället!

1 kommentar:

  1. Jag kan tänka mig att väntan börjar bli lång. Hoppas att helgen blir bra och att den är lilla snart bestämmer sig för att det är dags!
    Varma hälsningar till hela familjen från Ingrid o Åke!

    SvaraRadera

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)