lördag, november 29, 2008

Jonathan döptes idag!


Jag & Thea var på Jonathans dop idag. Lilla Tess hade nästan 40 graders feber så hon fick stanna hemma med pappa. Saga är hos sin pappa o William o Mathilda var upptagna med annat.

Stefan, stolt pappa till Jonathan.


Ebba min systers äldsta dotter...


Nickan (Annika) stolt mamma till jonathan..


Nickan o jag snick snackar lite..


..mycket snack...


Anne-lie min kusin (stora syster till Nickan)


Grabbarna! :) (Skulle Tess sagt) Kusinerna, Dante, Seth o Neo.


Jag o Thea..


Robin sitter och väntar på bättre bull-tider... :) (Robin Nickans son)

Thea som somnat till...

Jonathan döps..

Robin häller upp dopvattnet..

Dennis (storebror), Robin (mellanbror), Stefans pappa o prästen..

Hela ligan..

Ligan..

Lilla Thea..
Janne o Dante i kyrkan..

Min goa vän Nina...

1 kommentar:

  1. Min äääälskling!
    Du e bäst! Är så gla att jag har dig som vän!

    Puss som vanligt till hela fina familjen :)

    Tanta Luttan Nina ;)

    SvaraRadera

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)