lördag, mars 07, 2009

Thailand den 17 mars!


Jaa, det är sant! :))))))))))))))

Jag o småtjejerna skall till Thailand/Phuket/Bangtao bech, med mormor 14 dagar. Haroun kommer stanna hemma. Jag har tjatat ihjäl mig på honom så han nästan blivit arg.. men han har bestämt sig. Det blir första gången vi är ifrån varann sedan vi träffades för 6år sedan, så det kan behövas också! Det är riktigt tråkigt... men jag o mamma med småttingarna kommer få det underbart också så klart!!!!!!!!

Vi åker den 17 mars och kommer hem 1 april. Vi åker väldigt mkt charter med massa faciliteter som bla. är bra för barn, det blir en lugn barn semester, inte så mycket äventyr denna gång.. men det är så vi ville ha det! Det här var faktiskt ett "sista minuten pris" men med specificerat hotell.. detta kostade endast något mer än en ospec resa till Thailand nu, fantastiskt!
Åh, Jag tror knappt det e sant!! Underbart!!

Tack, min underbara man för att vi kan åka iväg o att du håller ställningen hemma! PUSS

Läs mer om vårt hotell här: http://www.ving.se/sunwing/sunwinghotelmaster.aspx?hotelareaid=19587&categoryid=16&itemid=19587&#pricematrixAnchor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)