lördag, april 25, 2009

Balklänning?

Det är inte lätt att hitta en klänning till balen...
Mathilda går snart ut 9:an o då är det dags för bal innan skolavslutningen. Jag tyckte att Mathilda skulle vara ute i god tid o titta.. eftersom hon har en brydd mamma så ville jag hjälpa till.. jag MMS:a över mitt förslag till henne.. jag tyckte de här kunde var söta. Men nej! Passade inte lilla damen.. ;)



Ja, Nina var med o vi sa till varann... -Vad tycker hon om då? Man fattar ju antagligen ingenting, vad det är som gäller.. Balklänning? Då tänker man ju på värsta blåsan, långklänning?.. men det är FEL. Så vi satte upp några klänningar på skoj o sände i alla fall i väg ett MMS med de här.. Det var ju fel också, så klart! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)