fredag, juli 24, 2009

Min syster o jag!


Lite roliga ser vi ut.. men jag "tankade" upp detta kort direkt från mobilen.
Igår (fredag) var jag, min syster o mamma på begravning. Det var min mammas moster Ingegerd som gått bort. Tråkigt, men hon var gammal och samtidigt var det väldigt trevligt att få träffa alla släktingar. Jösses, vad många vi är ändå! Det roligaste var att jag fick reda på att min nya chef (som jag ännu ej träffat pga min föräldraledighet) är jag släkt med. Ha ha ha.. hur liten kan världen bli egentligen?

Ja, i alla fall så gick jag, Jessica och mamma ut efter begravningen som vi hade bestämt i Vällingby och tog oss nått glas. Sedan fortsatte vi till city, till båten "Flyt" i Gamla Stan för att äta middag. Jäklar vad god mat de hade där! Vi blev riktigt överraskade! Rekommenderas verkligen! (Piggvar o ankan i alla fall)

Annat som bestämdes var att det skulle bli en släktträff i september på Elisabeths restaurang som hon äger på Kungsholmen. KUL! Hoppas jag kan lägga upp kort på det här sedan.

(Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon)

2 kommentarer:

  1. Jag har samma erfarenhet av bagravningar,kanske inte alla men ialla fall. När det är en "naturlig" död så är det fantastiskt roligt attträffa alla man inte sett på "år och dag" !

    Du såg väl receptet på kakan?
    Ha det, vi hörs. K

    SvaraRadera
  2. Chokladkakan?! Skall genast kolla i min mail!
    Tack Kerstin!

    SvaraRadera

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)