torsdag, september 03, 2009

Sötsaker - Nej tack?

Tänk att det är så svårt!
Just nu äter jag, Haroun, William.. ibland Mathilda enligt GI (ej Saga, Tess o Thea) Det är faktiskt inte så svårt, MEN att hålla sig borta från allt socker.... :(
Det är verkligen en utmaning!
Både jag o Haroun är godisgrisar! :((

I dag har det gått 4dagar utan socker, bröd, pasta, ris o potatis.
(I början skall man inte äta alls av det)
Hoppas vi nu kan klara detta!

....................................................................................................................................................................
Jag har även (efter jag lämnat Tess på sitt dagis) promenerat från Söder till Kungsholmen-Norr Mälarstrand-Gamla Stan-Söder i en rask takt... ca.13,500steg! Så STOLT! :) Under tiden har Thea sovit sin f.m. vila.. sen har vi tagit parken.
Nu jäklar skall de där extra kilorna bort! :)
....................................................................................................................................................................

2 kommentarer:

  1. Vaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
    Det har INTE DU sagt till mig :(
    Men, du e förlåten ;)
    Ni e såååå duktiga, även då jag tycker ni är sååå fina utan att behöva gå ned!
    Men jag är er största support! Heja, heja!

    TPK!
    Nina

    SvaraRadera
  2. Va torrt det e på nya bilder å uppdateringar.... Detta e juh min favvoblogg, vill se lite nytt nu Tack!

    Puss Nina

    SvaraRadera

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)