måndag, november 16, 2009

Kameran trasig!

Hej på er!
Thea har haft sönder vår kamera, därför har det inte hänt så mycket här på sista tiden. Jag har visserligen min mobil men jag tycker den inte tar lika bra foton.. men nu har jag ju inget val så. Här kommer en härlig blandning! ;)

Tess leker med en ficklampa under Halloween..

BUuuuuuuu!


Thea är bara söt!

Tess i badet...

Thea i badet...

Modebebis?

Glad iallafall... :))


Fina små tänder..

Bajsboken är ett måste inne i badrummet! (Tess måste ha den)

Sötis Tess..

Avkopplande med bad?

Glad Janeth.. med suddig Thea

Tjejer..

Väldigt tjusig Tess.. Thea tittar på.

Storebror.. William ser klurig ut!


Jag o Thea försöker få till ett kort!


************************************************************************************
Fixade foton..





************************************************************************************
The End..

3 kommentarer:

  1. fINA KORT PRECIS SOM VANLIGT.
    THEA ÄR JU SÅÅÅÅ LIK SIN STORASYSTER NÄR HON SKRATTAR MED SINA FINA TÄNDER.

    SvaraRadera
  2. Nu e det dags att fixa en ny kamera.... Kan faktiskt inte vänta så här länge utan nya kort :)
    Kram!

    Nina

    SvaraRadera
  3. Så trevligt ni ser ut att ha det med peppisbaket!
    Både stora och små.
    Du börjar i god tid med julen, precis som Ingrids Krister, vi brukar kalla honom julgalning...

    Klem till alla, faffo

    SvaraRadera

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)