söndag, januari 03, 2010

Leklandet på Lidingö

Tess älskar alla dessa lekställen..
..denna gång hittade vi ett på Lidingö!

(Lugnt o lagom kul ställe, rent o fräscht men väldigt kalla golv!)


-Ta kort på snön i träden, sa Tess..
..så då gjorde jag det!
(Lidingö)

Är det jag eller Thea som har roligast..
..det e frågan?! ;))


-Här uppe mamma är jag!


Inte många ungar där just den här dagen...
...det var riktigt skönt tyckte vi!


Pang, pang... du är död!


Haroun har också kul!
Tur att vi båda två är precis lika barnsliga!! :))


Hopp.. hopp..hoppeli hopp!


Vi blev medlemmar eftersom det kostade lika mkt som fullt pris..
...med det kom en tidning o gubbar o leka med.
Dem ser ni här ovan!

Thea fick oxå en målning..
..men på handen.


Tess valde en fjäril i ansiktet..
..en roooosa så klart!


Så fin!


Lek i tunnlar...


Lek i "plastbubbla"


Gungeli gunga...


Haroun gillar inte att jag fotar å fotar...
..men det är min lilla hobby, så han blir tvungen... ;)


Bollar o bollar... kul, kul!

Tess hittade en lekkamrat...


Thea älskar bollar!


Pappa... SLUTAAA!
(killeri, kill...)


Vi åt på Restaurang Phi Phi efter lekhuset..
=God Thaimat!


Phi Phi..


Thea inspekterar silvret...


Ja, lika bra att dokumentera! ;))
(William skrev detta)


Innan vi åkte från Lidingö hadlade vi..
.. o stötte på dessa roliga björnar som stog o sjöng julsånger.


1 kommentar:

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)