tisdag, juni 01, 2010

*Tess*Tess*Tess*

Tess är en riktig liten fotomodell..
..när jag sa till henne: -Bara 5st foton till och höll upp mina fingrar,
sa hon, -Nej, mamma ta trettio! Jag kan kanske komma med i en tidning sen!?

Hon tycker det är jätte kul!
Jag sa aldrig till henne att göra något på ett speciellt sätt utan,
hon gör alla sina små söta poser själv!
..här får ni se resultatet! Många kort blev jätte fina tycker jag :)

(Jag skall faktiskt skicka in kort på Tess till någon argentur, så får vi se!)




















2 kommentarer:

  1. Jag finner faktiskt inga ord förutom att jag är heeeelt tagen av alla fina kort!

    Vilka underbara kort och vilka tjejer ni har!!!

    Puss!

    Nina

    SvaraRadera
  2. Det är faktiskt många riktigt bra bilder!!
    Ljuvliga flickor och ljuvliga klänningar!!!!!!

    SvaraRadera

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)