tisdag, juli 06, 2010

Hemma!


Mest sängläge nu.. barnen har ritat fina små meddelanden och bilder på mitt gips :)

ÄNTLIGEN är jag hemma igen! Livet är inte så lätt med ett gips som jag inte ens får stödja foten med nu på 2v. När jag får börja stödja skall jag stödja som att jag gick på knäckebröd.. ni förstår ju hur jäkla jobbigt det blir i vardagen? :( Har dragit ner på massor av alla morfintabletter och det har gått väldigt bra. Äter endast 5mg morgon och kväll (tabletterna räcker 12timmar). Men jag är fortfarande väldigt yr o yrslig.. det är jätte jobbigt!

Just nu går ALLT långsamt och ALLT är ett företag.. känner mig riktigt handikappad.
Jag behöver hjälp med nästan allt :( Jag kan hoppa från soffa - toa - säng ungefär.. sitter obekvämt överallt med foten. Nu har jag ju fått ont i muskler jag aldrig använt förut och skavsår i händerna.. ja, det är småjävligt mest hela tiden. Jag kan inte hjälpa till med någonting och jag är bara en belastning.. Jag kan inte ens göra en kaffe själv :( Haroun får jobba på nu...

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

4 kommentarer:

  1. Kerstin/Hassine6 juli 2010 kl. 10:07

    Ja, passa på och gnäll och utgjut dig över livets alla djävligheter och hur synd det är om dig!! Nu har du ju verkligen anledning, så gnäll på så mycket du kan!!!
    För Janeth, DET ÄR SYND OM DIG. EN sån jädrans otur,men man får försöka se det från den ljusa sidan ändå, det kunde ha varit värre!! Det kan ju alltid vara värre, tänk om det hade hänt Thea.......

    Vi tänker på dig, så fortsätt gnäll, det kan göra gott att få tycka synd om sig ibland!!

    Stora KRAMAR.

    SvaraRadera
  2. Tack goa ni.. tycker ju lite synd om mig :( lite små deppigt så där.. ha ha..
    MEN som du säger Tänk om något hade hänt Thea i stället! Då var det BRA att jag fick det istället, om vi säger så!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Tack goa ni!
    Ja, jag tycker nog lite synd om mig.. lite smådeppigt så där.. :( ha ha..

    MEN det är som du säger, Tack gode gud att det inte hände Thea något! Då är det MYCKET bättre att det är JAG som ligger här!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Min älskling!
    Fy fan, jag har fortfarande svårt att fatta.....
    Men som Faffo säger, fortsätt gnäll se till att mannen får serva sin fru! För det ÄR så synd om dig :(
    Puss på pannan :)

    Nina <3

    SvaraRadera

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)