fredag, januari 14, 2011

Kulturhuset

Buuuu.. småtjejernas dagis har varit stängt torsdag o fredag, så jag har fått äran att vara hemma o mysa med dem lite extra. :)

Idag var vi till Kulturhusets Barnens rum, tittade o lekte.. de tyckte mycket om stället. Tess som mötte en pojke som talade engelska kom springandes fram till mig o sa -Mamma, jag har träffat en pojke som pratar engelska och jag pratade engelska med honom! -Jasså, vad sa du för nått då? -Det vet jag inte. svarade Tess Hahaha.. söt ungen! Hon lekte mycket med honom o provade sin svengelska på honom.

Sen gick vi utanför NK o tog en korv. Thea började bli varm o mycket riktigt när vi kom hem mätte tempern 38,5 grader.. hm, får hoppas det är nått tillfälligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)