torsdag, januari 08, 2009

Nya inlägg!!


-Vad skall man ha de där till?


-Mamma?? Jag använder inga nappar, men min mamma vill det! ;)


Vi var till Djungelhuset igen med Tess och premiär för Thea!


Bollhavet är alltid lika kul!

Det tyckte även Thea!
Haroun ser ut att ha kul han med! :))

Ja, jag ser ju rätt go o glad ut jag me! ;))


Tess in action!

.. Vi tittar på! (Haroun tog en snygg bild underifrån)

Leklandets café..

Cykla var kul!

Galen Haroun! :)

Tess i tunna!

Thea har fått en gåstol! Den är poppis!
(observera, crosstrainern som står i bakgrunden. Snart skall vi trampa hela familjen! :)))

3 kommentarer:

  1. Tjohoooo! Nya kort!
    Vilken härlig avslutning på kvällen, tack som vanligt för titten!

    Puss å gonatt Nina!

    SvaraRadera
  2. Nu börjar lilla pipan verkligen bli stor, gåstol det måste vara roligt för henne!

    Snygg bild på din make tycker jag.

    Klem till er alla 7!!!!

    Faffo

    SvaraRadera
  3. :) :) ja, och inte bara gåstol.. hon sitter själv ibland och ställer sig på alla fyra nu o övar! Min make - alltid fin! :))

    SvaraRadera

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)