torsdag, februari 05, 2009

Jag har fyllt år!


Titta! Vilka fina tulpaner jag fick av min mamma, underbara! Älskar verkligen tulpaner!



Titta! Vilken fin mobil jag fick av min Haroun! Jag har har inte sagt det men han har nog förstått att jag gärna ville ha den endå! Sony Ericsson C905. Det är en 8,1 megapixels kamera i den!!! Tjohooo! :D Jag blev JÄTTE glad!



Jo, sen så behövde Haroun en ny mobil själv då.. ;) Så han passa på och köpte den han velat ha länge nu, en Nokia n96. Haroun gillar Nokia! ;)



Jag gjorde en tårta till min födelsedag. Bakade sockerkaksbotten på morgonen. Det är så gott med hemgjord tårta egentligen.. på senaste tiden har vi ju alltid köpt (barnen vill ha det). Men jag kände att en hembakad fick det bli, mums! ;)


Snart skall vi hugga in.. väntar bara på kaffe o avec! :)



Mamma/mormor med Thea. Det blev en lagom o lugn födelsedag med en god middag (oxrullader) med lite rött vin.. en hembakad tårta med kaffe o avec. Perfekt! :)

1 kommentar:

  1. .........Det börjar bli torka igen........

    pöss! Nina ;)

    SvaraRadera

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)