söndag, februari 01, 2009

Present till Tess o mig!


Jag o Thea var ute en stund i dag (puuu) och tog lite frisk luft. Tess som fortfarande har vattkoppor fick stanna inne med pappa. Jag lovade att komma med en överraskning till henne o det gjorde jag. Ett paket från BR med hästar som man kan kamma o borsta med fina rosetter + en Tom & Jerry godispåse (trots att det är söndag). Hon blev väldigt glad! :)


Födelsedagspresent till mig själv! Ett par Sony Ericsson hörlurar till min mobil. Jag lyssnar mkt på musik i mobilen när jag är ute och går på mina långpromenader. De jag har haft har varit så himla dumma, jag var så trött på att de ramlade ur öronen hela tiden. De här är SUPER!! Mycket bra ljud! Väldigt nöjd! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)