tisdag, mars 16, 2010

Lite uppdateringar..


Eftersom jag inte har så mkt att hitta på nu innan middagen passar jag på att skriva lite.
Haroun är ute med Tess i havet o jag och Thea har tvättat av oss pool o salt vatten..
..vi ligger här i sängen och ser på Tom & Jerry o latar oss lite istället.. man börjar bli liiiite trött på solen (får man säga det?) så i dag orkade jag helt enkelt inte vara ute längre..
kändes skönare att komma in i AC och bli sandfri... är det här ett "gott tecken" på att man fått tillräcklig semester kanske?

Tess har hittat en svensk kompis här på stranden som heter Iza. Hon kommer från Enköping och är 7år men det fungerar jätte bra och de badar och leker mest hela tiden. Kul!

Igår gjorde jag o Tess oss fina.
Vi fick manikyr både på tår och fingrar, Tess fick söta blommor på varje nagel.
Tårna fick blått lack och fingrarna blev sött röda.
Sedan valde Tess lila nagelack till mina tår.. jag valde dock själv färgen på fingrarna - genomskinligt lack bara. Fotskrubb och massage.. underbart, nu är mina fötter som en baby!
Tess fick även några flätor med pärlor i håret, hon tyckte det tog låång tid men att hon blev fin!










2 kommentarer:

  1. Saknar Tutti! <3

    Tant Nina

    SvaraRadera
  2. Ja, nu är ni sååååååå välkomna hem. Vi saknar er allihop. Håller med Tant Nina, saknar Haroulina!!!
    Faffo.

    SvaraRadera

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)