fredag, oktober 10, 2008

I går var vi på BVC...


Thea o jag var på BVC igår för att kolla att allt var bra och det var det! Hon är nu 11v och vägde 7.230gr och var 61cm lång.
-Jösses sa Läkaren, på 1,5månader har hon gått upp nästan 3kg! Vidare frågade hon mig om jag gav någon ersättning. Men det gör jag inte. Hon menade att om jag nu gav henne ersättning hade hon varit på mig, men eftersom det bara är bröstmjölk säger hon inget. Jag sa alla mina barn har varit små tjockisar men de alla har också rätat ut sig med åldern. Jag får grädde i tuttarna! :))

2 kommentarer:

  1. Så kul att se lite äldre foton på dig. Men ganska svårt att känna igen dig, först på 16-års bilden såg jag Janeth.
    Träffade ju Stumperump hos Tariq igår, alltid lika härligt. Hon är en härligt "PERSONLIG"UNGSKRUTTA, VI BARA ÄLSKAR HENNE!(DEN HÄR PC-N HÄNGER OFTA UPP SIG MED STORA BOKSTÄVER)
    PUSSA MICHELINA FRÅN FAFFO!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag håller med dig ang. mina bilder.. ha ha
    Ja, det var lite spännande för Tess att få följa med pappa o hälsa på Farbror Tariq och sedan er oxå så klart! Hon hade haft kul, sa hon. :) Jag har pussat Michelina från er oxå! ;)
    Janeth

    SvaraRadera

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)