måndag, oktober 27, 2008

Mera kort kommer här...


Mathilda och Thea

Tess! Ha ha ha.. Helt plötsligt i soffan på lördagskvällen säger Tess -Mamma, titta vad jag har gjort! (Godisar mellan tårna) :)))

Tess med sina älskade ballonger från nyöppnade Nackaforums köpcentrum som vi besökte i helgen.

Sagas kort från skolan har kommit! Hon blev riktigt bra tycker jag.

Jag o Thea..

William på väg ut...

Jag o Thea igen...

Jag "flyger" med Thea..

Sötis Unge..

Hej hopp..

Thea o jag

Thea näärbild

Thea är proppad med mjölk...

Thea

En till mätt liten Thea..

Thea i badet..

Tess provar Mathildas pyjamasbyxor! :))

Glad Thea..

Mathilda gör ett collage av foton till sin kompis Anna i födelsedagspresent..

Thea "leker"..

Tess leker.. hon har börjat spela lek o lär program på datorn nu.. hon tycker det är jätte roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)