fredag, oktober 10, 2008

Ny vagn!


Jo, det är sant.. Haroun suckade lite och egentligen håller jag med, vi har ju vagn... MEN den uppfyller inte ett viktigt "krav", det viktiga med att ha barnet vänd emot dig. Thea börjar bli stor och hon har snart vuxit ur liggdelen till den vagn vi har nu. Det i sin tur hade inneburit att jag skulle tagit fram sittdelen som är framåtvänd = ser inte mamma = inte bra för små bebisar som tar in för mycket intryck = skadligt för hjärnan (skrivs det om). Ja i alla fall så köpte jag denna av en mamma på blocket, väldigt fin o välvårdad! Jag har även tvättat upp allt i maskin så den är som ny! (Den gamla vagnen älskar jag som sittvagn, så den spar vi tills hon blir äldre) Jag är jätte glad för nya vagnen och det är Thea också... Haroun vet jag inte ;) ha ha ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va trevligt att just DU vill hälsa nått! :)